Forsendelse og Retur av varer
Publisert: 13.10.2017
Nordia Payment benytter alltid "Sporingsnummer" ved forsendelse av våre varer. Husk «Sporingsnummer» når du som kunden evt. skal returnere varer til oss!
Vi er opptatte av å gjøre ting så enkelt som mulig for våre kunder! Moa. «det som er enkelt for våre kunder, er enkelt for oss!»
Forsendelse og Retur av varer/utstyr
Vi i Nordia Payment er opptatte av å gjøre ting så enkelt som mulig for våre kunder! Moa. «det som er enkelt for våre kunder, er enkelt for oss!»
Forsendelse av varer fra Nordia Payment
Ved forsendelse av varer og utstyr til våre kunder benytter vi i Nordia Payment «Sporingsnummer» på våre pakker via Posten. Dette for at vi skal vite at varene kommer frem til deg som kunde. Dette gjelder om vi sender varer og utstyr som ny betalingsterminal, erstatningsterminaler, terminalruller eller annen rekvisita.
Retur av vare fra våre kunder
For å ha kontroll på alle forsendelser, ønsker vi derfor at våre kunder benytter samme prinsipp, nemlig «Sporingsnummer» på pakkene som skal i retur til oss.
Gjør vi det på denne måten, har vi alle sammen kontroll på forsendelsene, enten de går 'hit eller dit'.
Nyhet fra Posten
Last ned Posten-appen - Enkelt å spore pakker og enkelt å hente dem på Posten. Få full oversikt over pakkene dine med den nye appen fra Posten.
Den nye utgaven av sporingsappen kan du laste ned både til iOS og Android.
Bruk denne linken om du vil spore på web.
Last ned Posten-appen